سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

بانوی شهریور
 

فصل  اول :

 از وقتی سایه مبارکتون رو از زنجان به پری انتقال دادید اتفاقی بس غَمنگین رخ داده ، که قدری جای تامل دارد:
من لاغر شدم و تو بسی فربه؛
کاشف به عمل آمد که من از دوری تو و تو از دوری من.

از برای تو شکلات رز مغزدار خریدم ! کیلویی 4500 تومن ، 4 تا از شکلاتا نیست شده بود!
به جرم یورش بی اجازه ی م.موتورساز به عمق کمدم و البته اعتراف خودش دانه ای 1000 حساب کردم تا حساب کار دستش یباد.
یکی از مسواکم استفاده کرده، نتونستم بفهمم کی بوده ... اعصابم خورده!
آخ جون شبها بازم دوتایی پیش هم می خوابیم؟ از حالا بگم خودم وسط می خوابما !!!

راستی مهری جون! الهی فداشّم قبل اینکه بخوای بری یادم بنداز یه چیزی بهت بدم. اون روز رفتم پیش خطاط (ن.ب) ، یه کاغذ خشگل انتخاب کردمو گفتم با خط شکسته نستعلیق بنویس 800254555 سپهر صادرات ، اینو می دم  تا هر وقت دلت واسم تنگ شد با دیدنش یادم بیفتیُ ... ($).

 متن تبریک

عرض به حضورتون که از اونجایی که 15 اردیبهشت دقیقاً با 5 می تصادف کرده و مصادف با روز ماما شده. بنده لازم دونستم که از همین جا صمیمانه ترین تبریکاتم رو بگم . بعد نگی هیشکی منو دوست نداره ها، از جایزه و کادو و بیر اوجا تشویگ (تشویق) هم خبری نیست. فمیدی؟ روزت مبارک میدوایف بیا بگیر بینم

 

فصل دوم

 

استان زنجان با مساحتی در حدود 1 مترُ 10 سانتی مترُ 3 میلی مترِ مثلث،  1/000000000 از مساحت کشور ایران را دربر می گیرد. این استان در 13 تا 1/13 درجه جنوبِ شمالی و 45 تا 3/45 غربِ شرقی نصف النهار را در گرینویچ تناول نموده است. گویا نام قدیم شهر شهین بوده که پس از پیروزی انقلاب به زنجان تغییر نام یافته است. از آغاز روز 21 (یک روز بعد از جشن هسته ای) ، شهردار زنجان در اقدامی بی سابقه به منظور کاشت هسته شروع به کندن معابر و پیاده روها کرده است. به گفته ی مسئولین این کار باعث ترقی استان به سمت جلو و نیز  ایجاد اشتغال و کسب درآمد برای بیل و کلنگ فروشان خواهد شد.  این یک طرف اسکناس ، که اگر آن طرفش را هم نگاه کنید می بینید که نوشته ای فضول مگه نگفتم نگاه نکن!!! از این رو احتمال می رود که در آینده ای نه چندان دور نام این شهر به مهستی  تغییر نام یابد. آمارها حاکی از این است که برای هر یک نفر زنجانی 3 تا کافی نت وجود دارد، آمار ها در طول سال های اخیر مسابقه را برده است. در  میان خانواده های زنجانی همبستگی قوم و خویشی قابل مشاهده است. (نمونه ی زنده منیر دوست خودم، هر 2 قدم یه بار با شونصد نفر سلام علیک می کنه) میزان موالید را از مهری بپرسید، لطفاً سوال نفرمایید.چهل تکه! شاید این تنها نامی است  که در خور خیابان های زنجان می باشد. اخیراً به دلیل چاله های زیاد و گه گاه چاه های عمیقی که در خیابان ها یافت می شود صفت مچاله (چیزی که چاله زیاد داشته باشد) را نیز بدان افزوده اند. از صنایع دستی زنجان می توان به چاروق، ملیله کاری، ... اشاره کرد. مخفی نماند که زنجان اولین و برترین  تولید کننده ی  سلاح های کشتار جمعی (سرد) می باشد. طی تحقیقاتی که به عمل آمد آمریکا در محاسباتش اشتباه کرده و کلاه بزرگ و گشادی به سر ش گذاشته و جلوی چشماشو گرفته و اشتباهاً یقه ی عراق را چسبیده .

 


[ چهارشنبه 86/2/5 ] [ 12:2 عصر ] [ مرضیه ] [ صندوق نظورات() ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب

20tools