سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

بانوی شهریور
 

مرکز خبر حوزه : آیت الله نوری همدانی گفتند: اعلام مقدار درصدهای سود بانک‏ها از سوی صدا و سیما، تبلیغ رباست و برخی امور اگر چه نام‏هایی چون اوراق مشارکت و مانند بر آن گذاشته اند اما عملاً رباست.
ایشان در دیدار رئیس کمیته ی امداد امام خمینی (ره) قم و جمعی از دست اندرکاران صندوق‏های قرض‏الحسنه افزودند: ربا باعث می‏شود که ثروتمندان، روز به روز ثروتمندتر و نیازمندان روز به روز فقیرتر شوند.
آیت الله نوری همدانی با بیان این که ربا موجب هلاکت و سقوط اقتصادی جامعه می‏شود یادآور شدند: در هفت جای قرآن از ربا انتقاد شده و در روایات معصومین از رباخواری به بزرگترین گناه کبیره تعبیر شده است.
این مرجع تقلید با تقدیر از اقدام اخیر دولت در حذف گرفتن دیرکرد از سوی بانک‏ها تصریح کردند:  ربا باید به طور کلی ریشه‏کن شود. ایشان با تأکید بر ضرورت فرهنگ‏سازی رسانه‏ها در خصوص آفات اقتصادی ربا در جامعه گفتند: هم اکنون آنچه در رسانه‏ها اعلام می‏شود، تبلیغ رباست . معظم‏له افزودند: اعلام مقدار درصدهای سود بانک‏ها از سوی و سیما تبلیغ رباست و برخی امور اگر چه نام‏هایی چون اوراق مشارکت و مانند آن بر آن گذاشته‏اند اما عملاً رباست. 

منبع : روزنامه بهار زنجان
 

!!!!!


[ سه شنبه 87/6/19 ] [ 12:37 عصر ] [ مرضیه ] [ صندوق نظورات() ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب

20tools